Livrare în România și internațional
SANDRA FERRETTI vă asigură ambalarea corespunzătoare a produselor pentru o manipulare optimă și transmiterea documentelor necesare livrării.
Expediem pe întreg teritoriul României prin partenerii nostri, Fan Courier, DPD, SAMEDAY, DHL. Ne rezervam dreptul de a nu expedia produsele Sandra Ferretti prin Poșta Română.
Expediem produsele Sandra Ferretti prin partenerul nostru DHL în toate țările membre din Uniunea Europeană, cât și în țările care nu fac parte din UE. În cazul țărilor non UE, se vor aplica taxe vamale corespunzătoare politicii fiscale a fiecărei țări în parte.
Informații de contact pentru:
- Fan Courier:https://www.fancourier.ro/awb-tracking/
- DHL: https://www.dhl.com/ro-ro/home/tracking.html
Toate coletele sunt asigurate pe timpul transportului.
Sandra Ferretti nu își asumă responsabilitatea pentru colete pierdute sau furate după livrare.
În caz de orice probleme, Sandra Ferretti rămâne în legătură cu firma de curierat ca să le poată rezolva repede și cu cât mai puțină incomoditate pentru dumneavoastră.
Veți fi înștiințați când coletul dumneavoastra pleacă de la sediul nostru și un număr de urmărire va fi trimis la adresa de e-mail pe care ați introdus-o când ați făcut achiziția.
Vă rugăm să verificați coletul dvs înainte să acceptați livrarea. Dacă coletul a fost deteriorat pe durata transportării, refuzați coletul si chitanța pentru livrare și depuneți imediat o cerere împotriva firmei de curierat. Sandra Ferretti nu este răspunzătoare pentru nicio reclamație ulterioară privind deteriorarea coletului în timpul transportului, în situația în care dumneavoastră ați semnat de primire firmei de curierat și ați primit coletul.
Fiecare produs livrat va prezenta următoarele "caracteristici obligatorii":
- va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website-ul www.sandraferretti.ro și va avea etichetă originală,
- va fi însoțit cu instrucțiuniprivind îngrijirea produsului și condițiile de garanție, ambalat și sigilat (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produselor, ermetizat prin sticker adeziv personalizat cu logo ”SANDRA FERRETTI).
Dacă nu se dorește altfel, din motive de protecție a mediului,factura fiscală a produsului o atașăm în contul de client.
La recepția coletului, primitorul trebuie să verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea stickerului adeziv care menționează: "Te rugăm să refuzi coletul dacă această bandă și/sau coletul au fost deteriorate și să completezi procesul verbal de refuz."
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta și de a solicita restituirea coletului dacă sesizează urme de deteriorare și/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeală etc.)
Toate mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face în scris, în prezența agentului companiei de curierat sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va încheia împreună cu acest agent. Doar în astfel de cazuri se poate refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate în considerare.
Vă rugăm să vă asigurați că adresa de expediere este corectăși completă, deoarece nu putem redirecționa comanda odată ce aceasta a fost ridicată de la sediul Sandra Ferretti.
Toate produsele Sandra Ferretti expediate internațional sunt asigurate 100%.
Costuri de livrare
Livrarea standard a comenzii dumneavoastră este gratuită pentru comenzile achitate în avans. Pentru comenzile cu plata la livrare, costul transportului în România este de 19 lei. Livrarea care implică kilometri suplimentari, așa cum rezultă din aplicațiile firmelor de curierat, este suportată de către cumpărător.
Vă rugăm să vă asigurați că puteti să primiți coletul dumneavoastră în timpul livrării.
În ziua livrării coletului, agentul companiei de curierat va contacta clientul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. În cazul în care agentul companiei de curierat nu reușește contactarea clientului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesivă (următoarea zi lucrătoare), informându-vă în acest sens. Dacă și a 2-a încercare de livrare este nereușită, coletul dvs va fi returnat către Societate și livrarea comenzii va fi anulată, putând să vă ridicați personal produsele de la sediul Societății, sau unul dintre magazinele Societatii. Totodată, dacă coletul dumneavoastră a fost returnat la expeditor, sau în depozitul firmei de curierat, din cauza indisponibiltății dumneavoastră la adresa de livrare, Sandra Ferretti își păstrează dreptul să taxeze clientul pentru costurile de o livrare nouă.
Termen de livrare
În cazul în care produsul se află în stocul nostru, termenul de livrare este între 24 ore și maxim 7 zile.
Când faceți achiziția, veți primi o dată estimată de livrare. Vă rugăm să țineți cont că data estimată de livrare nu este o dată garantată a livrării produselor comandate de dumneavoastră.
Data se calculează automat ținând cont de timpul total necesar pentru producerea, livrarea și locația comenzii dumneavoastra.
Livrarea în locații mai îndepărtate poate necesita mai mult timp. Sandra Ferretti nu își asumă responsabilitatea pentru întârzieri când se livrează în locații situate pe insule.
În cazul în care comanda dumneavoastră se achita prin transfer bancar, sau dacă plata dumneavoastră nu este efectuată imediat, termenul estimat al livrării va fi calculat începând cu data primirii plății.
Vânzătorul se obligă să livreze Cardul Cadou Online în sistem de online, prin E-mail și/sau SMS telefon mobil toate datele privind Cardul Cadou Online, conform opțiunilor și datelor transmise de Client.
Vânzătorul va efectua livrarea Cardului Cadou Online prin E-mail sau SMS telefon mobil, indiferent de localizarea Cumpărătorului.
Regulile menționate mai sus nu afectează dreptul clientului, ce are calitatea de consumator, de a returna produsul conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilorîn cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Conditii de schimb și retururi
Pentru toate achizițiile efectuate online, clienții beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru retur. Produsele personalizate nu pot fi returnate.
Pentru achizițiile efectuate atât în magazinele fizice SANDRA FERRETTI cât și online, clientul are la dispoziție un termen de 30 de zile calendaristice, de la data achiziționării produsului, în care îl poate înlocui, în oricare din punctele de lucru/magazinele fizice ale Vânzătorului, cu orice alt produs din magazin cu o valoare cel puțin egală cu valoarea produsului achiziționat inițial, numai în baza bonului fiscal și doar în cazul în care acesta nu a fost purtat și nu prezintă semne de uzura.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Cumpărătorul îl va informa pe Vânzător de intenția sa de retragere din contract prin completarea formularului de retur afișat pe Site sau prin transmiterea unui e-mail.
În cazul unui retur sau schimb de produs, costul de transport este suportat de către client.
Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnări multiple în cazul aceluiași client.
În ceea ce privește returul produselor și rambursarea contravalorii, acestea se pot efectua doar în baza bonului fiscal și numai în magazinul de unde a fost achiziționat, în conformitate cu prevederile legale OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și anume:restituirea contravalorii produsului se acordă numai în cazul în care acesta prezinta un defect de fabricație care nu îi este imputabil cumpărătorului, iar produsul nu poate fi adus la conformitate (reparat) sau nu poate fi înlocuit cu un produs nou, identic.
În cazul în care produsul nu corespunde dorințelor dumneavoastră, puteți solicita schimbarea acestuia cu o altă bijuterie disponibilă în stocul nostru. Returul se poate realiza în maximum 14 zile de la achiziție, iar schimbul în maxim 30 de zile de la achiziție, numai dacă produsele nu au fost purtate și nu prezintă semne de uzură cauzată de manevrarea defectuoasă, sunt în starea lor originală, nu au fost deteriorate, au toate ambalajele și accesoriile originale atașate, iar acestea nu prezintă semne de utilizare.
Pentru comenzile efectuate online și în magazin, acceptăm următoarele opțiuni:
- schimbul produsului cu un alt produs, de valoare egala sau mai mare;
- schimbul produsului cu un voucher cu suma echivalenta;
- returnarea banilor.
Vor fi acceptate pentru retur doar bijuteriile însoțite de materialele promoționale aferente valorii tranzacției (ambalajul original, cutie, accesorii, lavetă, oglindă, alte promoționale).
Dorim să vă informăm că Sandra Ferretti returnează clientului suma achitată pentru produsul achiziționat, dar nu și comisioanele ce țin de terți (transfer bancar, paypal, mobilpay, diferențe de curs valutar, transport etc).
Sandra Ferretti nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea obiectelor în tranzit, de la client catre noi.
În cazul în care clientul solicită un retur, produsul poate fi returnat doar prin aceeași modalitate prin care a fost achizitionat: online - prin curierat rapid.
Bijuteriile personalizate, datorită faptului că sunt create și produse la comandă, nu pot fi returnate (în conformitate cu legislația în vigoare). Bijuteriile care sunt create și realizate doar la comandă nu pot fi returnate.
În cazul inelelor a căror măsură poate fi modificată, clientul poate solicita acest serviciu în termen de maximum 30 zile de la data achiziției. Procedura de modificare este gratuită pentru toate bijuteriile, costurile adiționale fiind percepute doar în cazul în care este necesară adăugarea de material (aur), pentru mărirea diametrului bijuteriei. Costul va fi calculat în funcție de gramajul/cantitatea de aur adăugată.
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursatăîn termen de maximum 30 zile lucrătoare de la finalizarea procedurii de retur, realizată de către echipa de control a calității Sandra Ferretti, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.
Putem schimba o bijuterie doar cu un alt produs cu aceeași valoare sau mai mare. Timpul de re-livrare depinde de produsul ales, dacă il avem în stoc sau trebuie săîl facem pe comandă. Dăcă doriți să schimbați un produs cu un altul pe care nu îl avem în stoc, suma deja plătită poate rămâne în contul clientului până când produsul este disponibil pentru cumpărare. Dacă noul produs dorit este mai scump decât cel returnat, veți avea de achitat diferența necesară.
În cazul unei bijuterii primite cadou, pe care clientul nu dorește să o păstreze, vă punem la dispoziție înlocuirea cu un alt produs de valoare similară. Produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție, factură, ambalaje originale, cutie și toate accesoriile care însoțesc produsul și să fie în termen de 30 de zile de la data achiziției.
În cazul achiziționării unui gift card/voucher, nu acceptăm restituirea contravalorii financiare. Odată achiziționat, Cardul Cadou Online nu poate fi returnat sau schimbat cu contravaloarea lui în bani, acesta putând fi folosit doar pentru achiziția oricărui produs pe care Societatea îl are pe stoc la momentul la care posesorul cardului îl va prezenta în acest sens.
Dacă valoarea produsului ales de către persoana care prezintă cardul cadou depășește valoarea acestuia, respectiva persoană trebuie să achite achite diferența (cash sau virament bancar). Cardul Cadou Online trebuie utilizat în integralitate pentru o singură achiziție (fie că aceasta privește un singur produs sau mai multe), neputând fi utilizat doar parțial. Dacă nu este utilizată întreaga valoare a cardului cadou, Societatea nu are obligația și nu va restitui sau oferi persoanei respectiva sumă de bani aferentă diferenței neutilizate.
Cumpărătorul nu va putea să returneze produsele achiziționate și/sau nu va pretinde orice alte despăgubiri, în următoarele situații:
- Cererea de returnare este făcută după trecerea termenului de 14 zile calendaristice;
- Produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat, însoțit dedocumentele aferente.
Cumpărătorul va fi informat în e-mailul de confirmare a Comenzii dacă acesta este returnabil sau nu și dacă există costuri în caz de retur.
În cazul în care Cumpărătorul nu returnează produsele corect împachetate pentru manipulare, curierul desemnat de Vânzător pentru ridicarea acestuia pe cheltuiala lui este îndreptățit să refuze preluarea coletului.
În cazul în care Cumpărătorul alege o altă cale de retur dacât cea agreată de Vânzător, Cumpărătorul este răspunzător de orice nereguli de împachetare și manipulare constatate la recepția returului.
În cazul în care plata bunului achiziționat a fost efectuată online de către Cumpărător, Vânzătorul îi va rambursa Cumpărătorului suma primită în decursul a 30 zile calendaristice de la data la care primește cererea de retragere din partea acestuia, prin transfer bancar în contul IBAN din care s-a efectuat plata online.
Vânzătorul garantează remedierea gratuită a viciilor ascunse de fabricație (fixarea pietrelor, încuietorile cerceilor precum şi neconcordanța cu caracteristicile bijuteriei procurate), excluzând daunele cauzate de diverse accidente (scăparea sau lovirea bijuteriilor), lipsa de îngrijire, purtarea neadecvată sau neîndeplinirea indicațiilor oferite de consultanții noştri şi menționate în instrucțiunea pentru îngrijirea bijuteriilor, etc. Apariția de zgârieturi (aur roz, alb, galben) şi/sau ştergerea stratului exterior de rodiu (aur alb), ştergerea stratului de acoperire din aur de pe articolele din argint de pe suprafața bijuteriei nu este considerat viciu sau defect de fabricație. Reparația bijuteriilor în cazul apariției a unor vicii de fabricație aflate în termen de garanție se vor efectua gratuit. Pentru defecțiunile apărute în cazurile enumerate mai sus reparațiile se vor efectua în baza unui tarif suplementar
Solicitarea de retur va fi efectuată de către Cumpărător.